Šių metų sausio 14 19 dienomis startuoja Pasaulio ralio čempionatas arba tiesiog WRC. Pirmas etapas vyksta legendinėse Monte Karlo trasose. Tai vienos seniausių lenktynių pasaulyje. Pirmą kartą jos vyko dar 1911 metais. Tai puiki proga automanams papasakoti ko reikia laukti šių metų WRC čempionate? Ir kodėl WRC yra kiečiau už Formulę 1.
8. 2014 rugpjūčio 01-03 Suomijos ralis
Beveik dešimtmetį WRC trasose dominavo prancūzas Sebastianas Loebas ir Citroen, todėl pasaulyje smarkiai krito susidomėjimas šiuo sportu. Tačiau jau praeitais metais Loebas paliko WRC, o prie dviejų gamyklinių komandų Citroen ir Ford prisijungė galingas Volkswagen. Šiais metais, po beveik dešimt metų pertraukos, grįžo ir ketvirta gamyklinė kompanija Hyundai. Todėl laukiama tikra titanų kova. Tuo labiau, kad ir pilotų sąraše yra įdomių asmenybių. Tačiau manchester evening news apie komandas ir pilotus iš eilės.
Tikimybė, kad ir šiais metais Volkswagen dominuos trasose yra didelė, tačiau jau neabsoliuti. Nors praeitais metais Volkswagen laimėjo 10 iš 13 etapų, tačiau FIA po sezono jiems uždraudė kurti naują bolido versiją, taip bandydami sulyginti visų bolidų pajėgumą. Sebastianas Ogieras yra tikrai didis pilotas, tačiau visada manchester evening news kyla klausimas kiek pergalių nusipelnė pats pilotas, o kiek jo technika. Šiais metai bus puiki proga pamatyti. Antras komandos manchester evening news pilotas manchester evening news Jari-Matti Latvala, yra senas trasų vilkas, galintis bet kada pakeisti Sebastianą ant podiumo. Todėl ši komanda ir toliau išlieka WRC favoritė.
Citroenas yra ta gamyklinė komanda, kuri Sebastianui Loebui padėjo devynis kartus tapti pasaulio čempionu. Nors praeiti metai sukėlė minčių, kad Loebas padėjo Citroen. Praeitame sezone Citroen atrodė gan apgailėtinai. Ir tik keturiose etapuose važiavęs Loebas reikalą pataisydavo. Du iš keturių etapų buvęs čempionas laimėjo net be treniruočių. Šių metų pilotų sąraše garsių vardų nėra. Tačiau tai yra perspektyvūs manchester evening news ir ambicingi pilotai. Pridėjus tą didelę patirtį, kuria komanda turi sukaupusi per ilgą dalyvavimą WRC lenktynėse, galime teigti, kad bet kuris iš trijų pilotų šiais metais gali nustebinti.
Prieš kelis metus, pirštu pagrūmojus pagrindinei Ford gelbėtojai, JAV vyriausybei, gamyklinė komanda manchester evening news pabrukus uodegą pabėgo iš WRC. Atrodė, kad Fordų daugiau nepamatysime WRC trasose, tačiau automobilius ruošusi kompanija M-Sport padarė mažą stebuklą. Jie surado manchester evening news rėmėjus ir dabar yra daugiausiai automobilių WRC tiekianti kompanija. Viskas paprasta, teoriškai M-Sport manchester evening news pagalba WRC gali dalyvauti kiekvienas norintis ir turintis pinigų.
Žinoma manchester evening news komandos biudžetas yra kukliausias, o pilotų sąrašas lyginant su praeitais metais pasikeitė šimtą procentų. Tačiau komandos strategija, ieškoti jaunus ir talentingus pilotus, bei suteikti jiems šansą. Praeitais metais Thierry Neuville buvo tas stebuklas, sugebėjęs vienintelis įkasti WRC čempionui manchester evening news Sebastianui Ogierui, bei užimti garbingą manchester evening news antrą vietą. Šiais metais tokius stebuklus gali sukurti Elfynas Evansas ir lenkas Robertas Kubica.
Kalbant apie Robertą Kubicą, tai jo dalyvavimas WRC buvo tik laiko klausimas. Panašu, kad lenkas nelabai pergyvena dėl traumos manchester evening news užtrenktų Formulės manchester evening news 1 durų. Praeitais metais lengvai laimėjęs WRC2 čempionatą, paskutiniam etape išbandė WRC techniką. Tiesa tada jis lenktynių nebaigė ir važiavo su Citroen bolidu. Tai kodėl jis važiuoja su Ford? Viskas dėl pinigų. Pagrindinis Kubicos rėmėjas, lenkų naftos kompanija, Lotos nesusitarė manchester evening news su Citroen remiančią Motul, kad ant lenko bolido būtų dviejų naftos kompanijų logotipai. To pasekoje Robertas Kubica įkūrė savo WRC komandą. Stipru! Tačiau ar tai padės nugalėti WRC? Kol kas Robertui Kubicai WRC technika nepasiduoda. Nebaigęs praeitų metų Britanijos etapo, jis nusirašė ir pirmame šių metų WRC etape Monte Carle. Tai galite pamatyti žemiau. Tačiau manchester evening news sezonas ilgas ir bus kur atsilošti.
Šių metų gamyklinė naujoke Hyundai jau bandė save parodyti WRC. Prieš dešimtmetį į trasą išvažiavusi su Accent bolidu daugeliui ralio ekspertų sukėlė juoką. Tačiau antras kartas kur kas rimtesnis. Komanda iškart paruošė keturis bolidus. Komandos metų biudžetas yra 70 milijonų eurų. i20 WRC bolidą kūrė geriausi inžinieriai. Komanda turėjo pilnavertę testų programą.
Jau minėjome, kad Thierry Neuville buvo praeitų metų atradimas. Dabar jis pagrindinis Hyundai pilotas. Talento ir pinigų miksas gali duoti stulbinantį manchester evening news rezultatą. Žinome tai iš Loebo pavyzdžio. Dani Sordo yra labai geras asfalto trasose. Todėl siekdama savo tikslo, jau pirmame WRC čempionate laimėti komandų įskaitoje Hyundai jį samdys tik asfaltiniams manchester evening news etapams. Todėl šiais metais korėjiečiai nusiteikia ne juokais. Ir VW turėtų nepamiršti žiūrėti į galinio vaizdo veidrodėlius.
Nors statistinis Lietuvos gyventojas raliu vadina visas autosporto lenktynes, tačiau tradiciškai mūsų šalyje daugiau Formulės 1 mėgėjų. Tiesa vieną kartą taip pasisakius ralio mėgėjų būrelyje vos negavai į nosį. Todėl už tai, kad likau nesužalotas, Čepkausko fanų klubo nariams, kaip padėką, pateiksiu kelis
No comments:
Post a Comment